Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ELF 5W40 900 NF A3 B4 4L
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zastosowanie
- Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych
- Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem zaworów, bowiem wycisza on głośną pracę układu rozrządu.
Zapewnia
- Doskonałą płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
- Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
- Wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów iszlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
- Bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach.
- Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika.
- Szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
- Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Jakość
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
- ACEA: A3/B4
- API: SL/CF
- MERCEDES-BENZ: 229.3
- VOLKSWAGEN: VW 502.00/VW 505.00
- PORSCHE: A40