Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Shell 5W30 Helix Ultra ECT C3 1l
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SHELL HELIX ULTRA 5W-30 W PEŁNI SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY
W pełni syntetyczny olej silnikowy – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
■ Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
■ Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędności paliwa sięgające nawet 1,4%
■ Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
■ Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell
-Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
-Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
Niska lepkość i niski współczynnik tarcia
-Oszczędność paliwa sięgająca nawet 1,4%
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem
-Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
Aktywne oczyszczanie
-Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju
-Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju
Niski stopień odparowania
-Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach
-Szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika
Zatwierdzony przez producentów samochodów
-Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi
Możliwość stosowania z różnymi paliwami
-Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszanki benzyny z etanolem
Specyfikacje: API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710; spełnia wymagania normy API SN/CF