Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Valvoline 5W30 SynPower ENV C2 1l
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Valvoline MaxLifeTM Motor Oil SAE 10W-40
SynPower™Xtreme ENV C2 Motor Oil SAE 5W-30 W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Olej SynPower Xtreme ENV C2 SAE 5W-30 jest przeznaczony do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
Zastosowania
Olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów, przeznaczony specjalnie do użytku w większości nowoczesnych silników zmniejsza emisję spalin i zwiększa oszczędność paliwa. Zatwierdzony przez grupę Peugeot-Citroën, może być używany w modelach Honda i Toyota, do których zalecany jest olej silnikowy spełniający normę ACEA C2. Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi. Odpowiedni do innych samochodów osobowych, do których zalecany jest olej spełniający wymogi ACEA A5/B5 lub API SN/CF. Przed użyciem należy zapoznać się z instrukcją obsługi.
Aprobaty/Poziomy sprawności
SAE 5W-30
API SM, SN/CF
ACEA C2-10
Przeznaczony do użytku w silnikach, do których zalecany jest olej klasy ACEA A5/B5-04**
PSA B71 2290-2012
Spełnia wymagania:
Citroën* Honda*
Toyota*
Zalecany do użytku przy podanej specyfikacji Fiat 9.55535.S1.
*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi.
**Z wyjątkiem silników wysokoprężnych napędzanych paliwem o zawartości siarki powyżej 0,5%.
Charakterystyka i zalety
Znakomita ochrona
Poprzez zastosowanie technologii bazowych olejów syntetycznych, olej silnikowy SynPower Xtreme ENV C2 SAE 5W-30 zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika – ciepło, osady i zużycie.
Odporność na rozkład
Dodatki bardzo wysokiej jakości zabezpieczają przed przedwczesnym rozkładem oleju silnikowego w porównaniu z olejem tradycyjnym.
Olej o niskiej lepkości
Zapewnia oszczędność paliwa bez narażania trwałości. Niska zawartość SAPS Niska zawartość siarki, popiołu oraz fosforu chroni układy redukcji emisji.
Środowisko
Olej silnikowy zgodny z katalizatorem, odpowiedni do najnowszych silników spełniających normy EURO IV i EURO V z filtrem cząstek stałych lub katalizatorem trójdrożnym.
Oszczędność paliwa
Olej o niskiej lepkości zwiększa oszczędność paliwa w porównaniu do oleju tradycyjnego.
Rozruch w niskiej temperaturze
Lepkość w niskiej temperaturze ułatwia zimny rozruch.
Ochrona przed zużyciem
Zapewnia najwyższą ochronę przed zużyciem ze względu na wytrzymałość oleju na ekstremalne ciśnienie, wydłuża żywotność silnika i filtra DPF.