Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Valvoline 5W30 SynPower MST C3 1l
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SynPower™ Xtreme MST C3 Motor Oil SAE 5W-30
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego. Olej SynPower Xtreme MST C3 SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marek Mercedes-Benz, BMW, GM Dexos 2, zapewniając doskonałą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach.
Zastosowania
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości SAP do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz oraz innych silników wysokoprężnych spełniających normy Euro IV i V wyposażonych w technologię DPF i/lub katalizator trójdrożny. Odpowiedni do silników CDI z układem EGR i DPF oraz do długich interwałów wymiany oleju, sięgających nawet do 30 000 km. Zapewnia doskonałą ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach. Odpowiedni do silników wysokoprężnych spełniających normę Euro IV i Euro V. Odpowiedni do samochodów z ekologicznymi układami wydechowymi, np. EGR i TWC. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW. Z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax wymagających oleju silnikowego API CJ-4.
Charakterystyka i zalety
Znakomita ochrona
Poprzez zastosowanie technologii syntetycznych olejów bazowych, olej silnikowy SynPower Xtreme MST C3 5W-30 zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Wydajność przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju
Odpowiedni do długich interwałów wymiany oleju, zgodnie ze specyfikacjami MercedesBenz i BMW.
Rozruch w niskiej temperaturze
Produkt ma bardzo niską temperaturę krzepnięcia, co ułatwia rozruch w niskiej temperaturze.
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem wydłuża żywotność silnika oraz filtra DPF.
Czysty silnik i środowisko
Formuła o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisje spalin.